T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / ARNAVUTKÖY - Anafartalar Ortaokulu

Şinasi KILINÇ - Okul Müdürü

Şinasi KILINÇ, 2002 yılında Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi´nden mezun olarak eğitim hayatına öğretmenlik mesleğiyle adım attı.

2008 yılında Bağcılar Ragıp Akın İlköğretim Okulu´nda Müdür Yardımcısı olarak yöneticilik görevine başlayan KILINÇ, 2012 yılında Bağcılar Anadolu İmam Hatip Lisesi´nin Kurucu Müdürü olarak okulun vizyonunu belirleyen ve kurumsal kimliğini inşa eden çalışmalara liderlik etti. Görevi sırasında, İmam Hatip Sivil Toplum Kuruluşlarıyla iş birliği çerçevesinde Bağcılar İmam Hatip Okulları Derneği (BAGİMDER) yönetim kurulu üyeliğini yürüttü.

2016 yılında Büyükçekmece Hayriye Duruk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi´nde Okul Müdürü olarak görevlendirilen KILINÇ, burada yürüttüğü projelerle okul- sektör iş birliğini güçlendirdi. "Türkiye Yüzyılı Eğitim Vizyonu" çerçevesinde mesleki eğitimin niteliğini araştıran uygulamalarla öğrencilerin sadece meslek sahibi değil, aynı zamanda girimşici, üretken ve yenilikçi bireyler olmalarını hedefledi.

2025 yılında Arnavutköy Anafartalar Ortaokulu Müdürlüğü´ne görevlendirilen KILINÇ, "Anafartalar Dönüşüyor" vizyonu doğrultusunda okulun fiziki, akademik ve sosyal alanlarda dönüşümünü başlatmıştır. Bu vizyon, yalnızca akademik başarıyla değil, aynı zamanda öğrencilerin Değerler Eğitimi, Yapay Zeka ve Dijital Okur Yazarlık, Sosyal Sorumluluk Projeleri ve Sanat-Spor Etkinlikleri ile çok yönlü gelişimlerine odaklanmaktadır.

Şinasi KILINÇ, 2014 yılında İstanbul Sebahattin Zaim Üniversitesi ve Marmara Üniversitesi iş birliğiyle Eğitim Yönetimi ve Denetim alanında Yüksek Lisans Eğitimini tamamlamıştır. Akademik birikimini sahadaki liderlik deneyimiyle harmanlayarak görev yaptığı her okulda kurumsal kültürü güçlendiren, geleceğe yön veren ve eğitimde yenilikçi projeleri hayata geçiren bir yönetim anlayışını benimsemiştir.

Bugün, Anafartalar Ortaokulu´nda sürdürdüğü görevinde; öğrenciler, öğretmenler, veliler ve tüm paydaşlarla birlikte okulunu yalnızca bir eğitim yuvası değil, aynı zamanda vizyon, değer ve dönüşüm merkezi haline getirmeyi hedeflemektedir.